Tworzenie i rozwijanie marki to nie bułka z masłem. Robi się jeszcze trudniej, kiedy rzeczona marka ma publiczny charakter.
Właśnie dlatego nasz pierwszy Niezbędnik dotyczy właśnie marek publicznych. Na bazie doświadczenia naszych ekspertów zebraliśmy w pigułce fundamenty tego, co musi wiedzieć każda osoba odpowiedzialna za markę w spółce publicznej, instytucji, organizacji pozarządowej czy samorządzie.
Całkowicie za darmo
Od ekspertów IBRA
Praktyczna wiedza
W jednym miejscu zebraliśmy wiedzę, jakiej brakuje w większości projektów marek publicznych. Dzięki Niezbędnikowi możecie podejść do swojego projektu (re)brandingu z głową.
W przystępnej, krótkiej formie przygotowaliśmy listę rzeczy, które musisz przemyśleć, przygotować, zlecić, zapamiętać, wdrożyć. Wykorzystaj ją przy przygotowywaniu dokumentacji procesu (re)brandingowego, planowaniu budżetu albo potrzebnych usług i wykonawców.
Dowiesz się, jaka forma postępowania będzie lepiej dopasowana do Twoich potrzeb, dzięki
połączeniu konkretnych rad z naszego doświadczenia. Poznaj dobre i złe praktyki – znamy je z wieloletniego doświadczenia.
Proces brandingowy nie musi być wyzwaniem. Nasi eksperci zebrali najważniejsze rady co do planowania i prowadzenia procesów brandingowych we współpracy z zewnętrznymi wykonawcami.
Psycholog, strateg w obszarze marketingu oraz komunikacji, właściciel agencji Materia. Poza pracą komercyjną, prowadził procesy badawcze i strategiczne dla instytucji publicznych i w projektach non-profit.
Strateżka i właścicielka studia brandingowego Leniva° Studio. Doświadczona w pracy z klientami każdej skali. Tworzyła marki miejsc, instytucji, organizacji pozarządowych, a nawet polską markę gospodarczą.
Projektant graficzny, psycholog, współwłaściciel studia projektowego Paralela. Tworzył systemy brandingowe oraz projekty publikacji dla lokalnych instytucji publicznych.
IBRA Instytut Brandingowy to wspólna inicjatywa ekspertów od brandingu – projektantów, strategów, właścicieli agencji. Doświadczonych ekspertów, którzy wiedzą jak ugryźć nietypowe problemy procesu tworzenia marki i pomóc mu wrócić na właściwy tor w przypadku zawirowań. Wspieramy i edukujemy polski branding pracując ramię w ramię z polskimi firmami, instytucjami oraz agencjami.