MARKI
PUBLICZNE

Jak je tworzyć,

jak o nie dbać,
czego potrzebują?

Tworzenie i rozwijanie marki to nie bułka z masłem. Robi się jeszcze trudniej, kiedy rzeczona marka ma publiczny charakter.

Właśnie dlatego nasz pierwszy Niezbędnik dotyczy właśnie marek publicznych. Na bazie doświadczenia naszych ekspertów zebraliśmy w pigułce fundamenty tego, co musi wiedzieć każda osoba odpowiedzialna za markę w spółce publicznej, instytucji, organizacji pozarządowej czy samorządzie.

Całkowicie za darmo

Od ekspertów IBRA

Praktyczna wiedza

CO W ŚRODKU?

W jednym miejscu zebraliśmy wiedzę, jakiej brakuje w większości projektów marek publicznych. Dzięki Niezbędnikowi możecie podejść do swojego projektu (re)brandingu z głową.

TROJE AUTORÓW-EKSPERTÓW

KUBA KĘDZIA

Psycholog, strateg w obszarze marketingu oraz komunikacji, właściciel agencji Materia. Poza pracą komercyjną, prowadził procesy badawcze i strategiczne dla instytucji publicznych i w projektach non-profit.

LENA MITKOWA

Strateżka i właścicielka studia brandingowego Leniva° Studio. Doświadczona w pracy z klientami każdej skali. Tworzyła marki miejsc, instytucji, organizacji pozarządowych, a nawet polską markę gospodarczą.

MACIEJ MICHALSKI

Projektant graficzny, psycholog, współwłaściciel studia projektowego Paralela. Tworzył systemy brandingowe oraz projekty publikacji dla lokalnych instytucji publicznych.

COŚ DLA WAS? POBIERZ TERAZ!

.